Beter leren fotograferen van een profesionele fotograaf? Wij helpen je!

Workshop voor o.a. de automotive branch

Wij hebben een op maat gesneden workshop autofotografie ontwikkeld, met als doel de occasion verkoop te stimuleren en te verhogen.

In het aankoopproces van een (tweedehands) auto speelt internet een steeds belangrijkere rol. Het aanbod op internet is groot, dus de noodzaak om op te vallen des te groter. Een goede foto helpt hierbij. Met het juiste beeldmateriaal wordt de klant meer gemotiveerd om de showroom te bezoeken en de auto in het echt te komen te bekijken.
Boomerang Fotografie organiseert workshops speciaal toegespitst op de automotive branche. In dit interactieve programma worden een aantal kneepjes van het fotovak geleerd die gebruikt kunnen worden, zodat het maximale resultaat is te halen uit de advertenties op internet.

Medewerkers leren tijdens deze presentatie alle ins en outs over het maken van foto’s, zoals het gebruik van compositie, perspectief, belichten en scherptediepte. Op een interactieve manier zullen medewerkers zelf foto’s maken en hun resultaten zichtbaar zien verbeteren.

Workshops o.a. basis en fotografie algemeen of een lezing voor de fotoclub

De presentatie kan specifiek gericht worden op uw bedrijfstak, zodat medewerkers uw producten goed onder de lens brengen. Vooral voor bedrijven waarvan foto’s regelmatig ververst moeten worden is deze workshop een uitkomst.

Maar ook voor particulieren organiseren wij regelmatig verschillende fotografie workshops, hier leert u vele kneepjes van de fotografie kennen.
Fotograferen is te leren, wij kunnen je daarbij ondersteunen en helpen door het volgen van één van onze cursussen en workshops, succes verzekerd!

Of zin in een lezing op je fotoclub, ook dat kan. Ik neem je mee in bv de wereld van sportfotografie, als sportfotograaf kan ik het e.e.a. vertellen over het fotograferen in deze mooie tak van fotografie.

Wil je meer informatie over de mogelijkheden. Neem dan contact met mij op.